Chris Broussard & Rob Parker - ESPN Fires Paul Pierce Days After Controversial Instagram Live

Published on Apr 5, 2021
THE ODD COUPLE - Chris Broussard & Rob Parker react to ESPN's decision to part ways with NBA Analyst and NBA Champ Paul Pierce after controversial lewd Instagram live goes viral.
► SUBSCRIBE: bit.ly/FSRYT_SUB
► Twitter: foxsportsradio/
► Facebook: foxsportsradio/
► Instagram: foxsportsradio

Comments

  • Chris is right.

  • In my humble opinion. Chris has a point regarding hypocrisy. So has Bob. Paul Pierce is an ass for getting caught up with today's trend of making private things public. Broadcasting himself like that. Why does the world need to see him in a joint like that ? I'm glad he lost his job. So should every other fool who thinks himself so cool to be broadcasting similar rubbish. Although its not the way of the world today but somethings should stay private. Paul Pierce was a crap analyst anyway. I won't miss him!

  • Good one

  • Trump said being a celebrity means you can get away with stuff like that. 1000% been doing that forever. Celebrities can do whatever and get away with it they do today still. Bunch a psychos playing roulette. Nobody cares right.

  • Nice post

  • Good point Chris Not a difference Rob you circus clown

  • bruosard is acting like we are living in a perfect world there is different rules for different people thats reality

  • Yall too old to be talking about twerking lol

  • chris is right

  • Broussard "well it was on the Grammy show, so what's the difference?" Chris, Chris, Chris...ESPN doesn't host the Grammys and not everyone approves of the network showing porn on primetime tv.

  • Chris lost his mind on this one. He makes no sense. “Paul Pierce held to a standard no one else is held to”. No one else’s standard matters. The only standard that matters is the company you work for.

  • They wanted him gone he gave them a reason to fire him. Rob is right you gotta look the part the corporation that you're with.

  • Chris Broussard is more aligned with acknowledging the hypocrisy of society than Rob Parker is willing to admit. Period.

  • Rob is old man pointing finger at cloud nowadays

  • So everybody allowing themselves to be on a chain after work... at the end of the day the wrong move was not wanting to be free when signing the dotted lines after you get the lawyer to read over it.

  • Paul Pierce was trying to be COOL, and ended up being a FOOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rob is an idiot smh

  • Chris just won't acknowledge the war on men. I feel him tho gotta stay in character

  • The truth having a midlife crisis 😂

  • Chris is right!

  • Like Smokey in the movie Friday, fired on his day off

  • Great point Chris Broussard

  • Why is anything important that goes on Instagram. He clearly gave no fucks lol

  • 🤣That's for all the Lebron James hate! He thinks he is above accountability; but I guess he found out after he retired "you gotta grow up" but then talk about young players. And I'm tired of people trying to make excuses for bad behavior. Chris everyone needs to be held accountable unacceptable is unacceptable and just cuz the TV stations do it don't make it right two wrongs don't make it right you know that! Disappointed in your stance Rob is right.

  • Kids don’t watch any of the stuff that we say “kids are watching that”

  • Rob snitched on Paul again there was another woman on the floor being freaky did you see her 😂 😂 😂

  • Paul Pierce, NOBODY is judging you, we are all human being and we reacting on your video that you decided to make it public. You are not a regular person as me or anyone here commenting , you are a high profil person (Former NBA player) which require to conduct yourself in a positive way, dad of 3 kids, kids (Not only yours) look up to you, having positive impact in your community by giving back (Foundation...) , Jersey retirement at TD Garden, among the nine first-time finalists as HOF... now you want to damage your image with such STUPID video ? Lesson learned: If not the case, the NBA should have a Post Career Psychological Program (PCPP) for all former NBA players bcoz ALL OF THEM once retired have mental health problem

  • Musicians get away with it cause their employer is Satan. But wait a minute. Isn't Disney owned by Satan too? LOL

  • Poor judgment You can’t do that if you’re famous

  • All the NBA wives are like so this what yall doing over at Paul's house for "poker night"

  • This was a shitty piece of content. A really shitty piece of content.

  • He had a lot of ladies in the video twerking

  • 🤪. I HATE this life. HAIL SATAN.

  • I just love it when these two fight 🤣🤣🤣

  • I'm glad that Paula Pierce got canned, he's a King James hater that does not belong on the airways !!!!!

  • People clowning Pierce like it was his career or job job it was an after NBA gig. I think people care more about pierce being fired than Pierce does himself.

  • Shouting at the end is crazy

  • So hard to listen to them talk with all the interruptions..

  • Boycott Disney and promote podcasters!

  • Chris is right!

  • Paul Pierce's estimated net-worth is $70M, he'll be fine.. judging by that video, he's doing great! 😁

  • Chris has a horrible taken, reminds me of Brandon Marshall LOL

  • Chris acting weird

  • Rab u a dummy

  • 🤫Broussard be asking the questions the right way. But Paul Pierce is a DISNEY employee. Soooo Robs right he works for Mickey Mouse

  • ESPN fires Paul Pierce but Disney still objectifies little girls....SMH

  • Watch all the videos... He literally said "f*ck ESPN, they gon' try to fire me...ion give a f*ck..." THATS why they fired him... The network will CLAIM its because he's a married man blasé blasé, but the real reason is beacuse he said "F*ck ESPN" at least twice 💪🏾

  • Chris is getting bad lately in every way Rob is 100 💯 right on this

    • It's a gawd dam standard Chris. As a soldier, I was held accountable because much was expected from me.

  • Damn Paul first you hate on lebron, then draymond dis you and now you got fired lol

  • 3:49 Rob is right , protect the shield. Wrong profession to be flexin this way. Besides there are plenty of good athletes that can do this job better. He probably knew he was getting fired anyway. Seriously paul really wasnt that good as a sports analyst.

  • I agree with Chris!!

  • Dang Rob took his phones off ...Chris got at him ...

  • Fact is paul pierce wasn't good at his job and this was there reason to get rid of him. Had it been steven a they would have just suspended him

  • Lebron Lames fired Pierce

  • Cmon Chris!! Paul should have just kept it to hisself.

  • He should of been fired for them weak ass takes he be having 💯💯💯

  • U right Chris

  • Jnv

  • 43 years old? Come on dude, grow up

  • He sucked as an Analyst anyway

  • Good.He is a HATER since he left the league.And that's not just cause I'm from Detroit either.Punk ass Celtic.Get high Paul

  • I agree with Rob Parker wholeheartedly!! A 45 year old man still acting like he 22! ESPN should have fired Paul Pierce stupid ass!!!

  • It's a gawd dam standard Chris. As a soldier, I was held accountable because much was expected from me.

  • Playing Poker and was about to Poke Her...

  • ESPN we have a standard...... "Wednesday on First Take Snoop will be joining the guys."

  • Excuse me your a professional your going to be held to a higher standard of behavior based on your profession

  • Chris is SO freakin’ out of touch. Get out from behind the mic every once in awhile, my guy. Ur argument is stupid.

  • Nobody cares about yhu Paul pierce 😭😭😭. Who really care 😱🙈😱.

  • ESPN showed Micheal SAMS kissing his male partner LIVE. I mean that’s in front of millions of ppl I guess Mickey Mouse allows that huh?

  • they are obligated to pay you.

  • Rob institutionalised

  • Chris is right, Paul didn’t do anything wrong

  • Chris Broussard needs to go live on Instagram and do a Paul Pierce video. Let's see how long he keeps his job.

    • Of course blame society. Society didn't put that video on IG. Paul Pierce did. Chris stop acting offended. You're fake.

  • Chris Broussard is just loud and makes no sense.

  • Mfs be tripping over weed and some women

  • Difference is espn lol espn ain’t promoting twerkin

  • All Rob cares about is the woman twerking on the floor lol

  • Chris Broussard, are you accusing ESPN of racism in the firing of Paul Pierce? I agree with Rob Parker on this.

  • It is hypocrisy

  • Derek Jeter was one of the smartest sportsmen in controlling his social life, people said when guest were invited over to his home all cell phones had to be put away. Pierce acted like he wanted to be fired.

  • Paul P was just a trash analyst, LBJ hater, and always gave off a ‘I’m hungover I just woke up’ demeanor... ESPN was glad they finally had a non debatable legal reason to terminate his contract...

  • C.B 💪🏾💪🏾💪🏾 🎯🎯🎯

  • Paul Pierce is a clown... You're getting 1.5 million annually to talk about sports, we have people retiring right now that haven't made 1.5 million in a lifetime. Come on bro, you're getting paid money to talk about a GAME... I feel like this dude has been trying to get street cred his entire life..

  • 🤫Broussard be asking the questions the right way. But Paul Pierce is a DISNEY employee. Soooo Robs right he works for Mickey Mouse

  • It's Just A Party. Wow

  • he works for mickey mouse lol

  • lol What is Rob smoking? His entire mug is ashy af and is he wearing a tall-T? Go warsh ya a*s, bro.

    • Chris Broussard... you are arguing a stupid position. Give me a break.

  • Of course blame society. Society didn't put that video on IG. Paul Pierce did. Chris stop acting offended. You're fake.

  • Chris you are totally wrong fire his dumb butt for posting something like that and being married

  • Rob Parker is way off Code , shoutout to Chris

  • Why chris languaging lmao 🤣 😂 💀 twerking 💀 lmao 🤣 😂 💀

  • That is kind of dumb to film yourself doing that & its very shitty of ESPN to fire him over that.

  • Jesus broussard is so off on this topic

  • 3:42 Rob, politicians are SUPPOSED to work for the people

  • Naked women get you in trouble ?...ain’t that all they do .

  • I'm with Rob on this one. Get Paul Pierce the f*ck outta here. He should know better. In any case, he was a shitty analyst anyway.

  • All the NBA wives are like so this what yall doing over at Paul's house for "poker night"

  • You have civil servants murdering unarmed people on video and keeping their job , pension or it’s long trial to prove they didn’t commit murder in front of the world. Mic Drop.....

  • Paul pierce will start his own show no problem.

  • Chris has a point! But Paul still has to be smarter than that.

    • 😅😅😅 I wonder if Paul pierce had a bunch of dude in there what they would of said sumn....🧐🤔😂😂😂