I Survived 100 Days as a PIGLIN in Hardcore Minecraft... Minecraft Hardcore 100 Days

Published on May 1, 2021
In this video, I attempted to survive 100 days as a Piglin in hardcore minecraft!
Mod Tutorial:
usdos.info/border/video/tWaJd6Olyc-tq2g
SUBSCRIBE?
usdos.info/list/umndKOptTHGr6FBrUBy4YA
100 Days of Mega Ultra Hardcore Minecraft Playlist:
usdos.info/fix/PLJgyPZv_G0TyrEOzE67m4pskSpgk912V-.html
Inspired by @Luke TheNotable​ 's 100 Days
MY SOCIAL MEDIA:
Twitch
www.twitch.tv/corinthius33
Instagram
corinthius33
Twitter
Corinthius33​
Patreon
www.patreon.com/corinthius
Discord
discord.gg/2qWHGTyxhT
MY GEAR: [AFFILIATE LINKS]
Computer:
amzn.to/3cfht4g
Mouse:
amzn.to/3t37y80
Microphone:
amzn.to/3ci4pLw
Game:
amzn.to/3olI7L5
MUSIC:
Epidemic Sound
C418 - Haggstrom
C418 - Minecraft
C418 - Sweden
Minecraft hardcore 100 days is the traditional idea, but i survived 100 days a piglin shapeshifter. I also modified the game to spawn more types of enchanted books in the nether.
Key words:
I Survived 100 Days as a PIGLIN in Hardcore Minecraft... Minecraft Hardcore 100 Days,
i survived 100 days in hardcore minecraft
100 days hardcore minecraft
luke thenotable 100 days
i survived 100 days minecraft
minecraft hardcore
minecraft i survived 100 days
i survived 100 days in hardcore minecraft
surviving 100 days minecraft
minecraft hardcore 100 days
100 days in minecraft
100 days hardcore
minecraft 100 days challenge,
hardcore minecraft challenge
minecraft survival hardcore mode
hardcore minecraft 100 days
i survived 100 days
hardcore minecraft 100 days
minecraft hardcore 100 days
ultra hardcore minecraft
100 days in minecraft hard mode
i survived hardcore minecraft for 100 days and this is what happened
minecraft hardcore mode
Piglin
Piglin brute
Nether
Shapeshifter
Morph mod
Identity mod
#minecraft100days​ #minecrafthardcore​ #100days
DISCLAIMER: Links included in this description may be affiliate links. If you purchase a product or service with the links that I provide I might receive a small commission. There is no additional charge to you! Thank you for supporting my channel so I can continue to provide you with free content every two weeks!

Comments

  • What kind of base would you build in the nether?

  • I never knew a Iron sword does more damage than a Gold sword. Im such a noob.

  • Wait a minute 2:40 Enderan identity unlocked hmmm that means hes in the morph mod hmmm

  • Ur taste of building things really impresses me

  • wow

  • Thank you, this saved me from going to deep into youtube. I already got into the monster school layer but found this.

  • 21:45 You got a whole frickin army there

  • Here to look back at this comment in 8 years

  • #200 days plz

  • I just figured it out he's doing it with the shape shifter mod for proff pause it at 2:40

  • "So this is what it feels like to be technoblade"

  • 200 daysssss

  • Everyone finds more then on Fortest but I can’t find 1

  • goat

  • I felt great pain in the fact that with the iron he got he didn’t use a lava bucket to smelt

  • Just to let you know, those "nether trees" are actually big mushrooms

    • And the drop rate for weeping vines without help (fortune) is 33%, with fortune 3 its 100%

  • Oh yeah this is definitely not fake that diamond fortune pickaxe

  • I now find this channel and I can't do anything else then subscribe

  • Corthius: "You couldn't beat me at bedwars" Technoblade: *"Allow me to introduce myself"*

  • Try 5people 100days

  • Pls do 200 days

  • you know hold ingots are can smelt item

  • also i have an idea, surviving 100 days as an enderman in the end islands but no ability to teleport and you get attacked

  • To break all vines break that block under or above it.AKA the block it's connected too.

  • DO THIS WITH MULTIPLAYER

  • Im so hppy 😊

  • The kids who didn’t know you could mine nether gold ore with a wooden pickaxe be like

  • Man you need all the nether to clap to u You inspired me to explore the nether more cus I was scared of it,anyways the playthrough Rocks!

  • 23:17 look how cute the striders they are kissing

  • Shit, i thought you had at least 1mil subs, good video :) btw, can you do a part 2 please

  • Believe that Jesus Christ died for your sins on the cross, was buried and rose again on the third day, and you are saved.

  • Corinthius: i’m the last piglin left Me: Corinthius The last piglin XD

  • Charcoal from smelting wood be like

  • Play do 200 days

  • Wait what are the positives of being an piglin u be friends with piglins and brutes but more?please tell me

  • You should have made it that when you saw gold you would run toward it and not be able to control yourself like a piglin

  • He’s probably using the morph mod, like tommy!

  • Yesssss he never dies dab!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • I liked

  • Is this a mod? I really want it also which minecraft mod app has this and if it really is a difficulty tell me how to get it pls ok? Just pls

  • Pog anybody??,

  • Remember us bro when u go big

  • Hes so bad at minecraft he spam pvps in 1.16 like bruh that deals half a heart

  • Can You do a 200 days

  • 10:00

  • Was it it just me or did I see a nether fortress at spawn

  • Lol

  • Lol

  • Real life: ain’t nothing gonna break my stride Minecraft:ain’t nothing kill my strider ... anybody

  • Wait how did you know if you survive 100 days and you can’t see if the time is day or night? Suspicious...

    • this guy sounds the equivalent of a man doing 100 days on may 1st 2020

  • 200 days now

  • Is this just a skin or is this a modpack?

  • Imagine you didn’t try to get obscidan from multiple chests and make a nether portal with that ruined nether portal

  • if you made a bucket you can put lava in it and use that as a fuel it will smelt 100 blocks or really anything

  • You can use lava buckets to cook

  • this is basically just hardcore minecraft except you have a piglin skin and you start in the nether..

  • Another one pls

  • Can YOU make 100 more days, plss i do really liket this video s-o please

  • Pt. 2 plsssss!!! This was soooo awesome 🤩

  • How did the wood didn't burn?

  • Hahaha

  • 16:05 if you break it down to up you get max amount of vines

  • Kinda mad he didnt give credit to like the notable for coming up with the format

  • T

  • Underground

  • this guy sounds the equivalent of a man doing 100 days on may 1st 2020

  • Could you do the same in a ocean only world as a guardian? It would be an amazing video!

  • How do you know the days

  • Wait how do you know how much days you spent in the nether?

  • how u know u survived 100 days bc u cant sleep in the nether

  • Next 100 days to go the end. Throw an eye and quickly to back through the portal. Eventually come out in the stronghold Fight the dragon

  • Are you going to do 200 days😀

  • Leocog

  • How did he get 20 hearts???

  • Do 200 days

  • Who wants him to survive 100 days of minecraft hardcore as a zombified piglin?

  • I NEED MORE PIXLEMON DUDE WHERE IS THE PIXLEMON

  • Netherite blocks need 36 scraps Gold blocks need 81 nuggets

  • I liked how you used that mob identity mod. I could see it whenever you killed mobs, “unlocked __________ identity”!

  • Please do a two hundred days

  • 12:51 ADHD in a nutshell

  • Corin: you can’t take me out in bad wars Dream: are you Challenging me?

  • Can you play minecraft as a enderman

  • Wait when he killed enderman he got the identity so he went to the nether with the shapeshifter mod and killed a piglin

  • Why you didin't cook meat with lava in furnace ?

  • At 13:52

  • Am I going crazy or did I hear a siren head

  • Wait... how do u know if its a new day?

  • How did you know if it was the new Day?

  • How can you know what day it is in the nether?!

  • I triple dog dare you to do 200 days

  • what is the mod called

  • Just use a lava bucked please this hurts to see.

  • U did,t defeated the boss aka ender dragon

  • Please do a 200 days of this

  • Can you do 200? I wanna see what you'd do next!

  • Yep

  • Ummmm is can beat you

  • Player: *Challenges Corinthius to Bedwars* Corinthius: So you've chosen violence.

  • Great Job:]