i want to live in a skyrim house

Published on Feb 20, 2021
i like skyrim
↓FOLLOW ME HERE OR I WILL CRY (HARD)↓
- ADD THE SONG ON SPOTIFY: spoti.fi/2NqTFjN
- Twitch: www.twitch.tv/gusjohnson​​
- NEW MERCH: www.gusjohnson.co/store​​
- Twitter: Gusbuckets​​
- SUBSCRIBE TO THE PODCAST: bit.ly/2wA7zDR​​
- Instagram: johnsongus
- Facebook: gustoonz​​
- Reddit: www.reddit.com/r/gusjohnson/​​
- Snapchat: motherxteresa
thank you for listening to my skyrim song. you can listen to it everywhere i think.
Gus Johnson plays all sorts of characters, from Mitchell Robbins to JK Rowling to some guy in God's Country to Imbiamba Jombes to filming videos with his mom to pillow guy to the my pool guy to the Gus & Eddy Podcast to small town reviews to shotguns in movies to the tough kid growing up to your friend who has a knife to spotify ad guy to... I don't know why I am writing this in third person. I am Gus. I wrote this. Also subscribe to the Gus & Eddy Podcast please. Eddy Burback and I make it and it's ok. My brother is Sven Johnson, that guy's alright.
Thanks for watching and sharing! Don't stab people. I'll see you later.

Comments

  • if you like this song you can get it on spotify and other places and you can get summa this ass on www.twitch.tv/gusjohnson

  • Where's this garbage u speak of adventurer?

  • You look like joe exotic.

  • this is such a chill song to listen too, also the lyrics are amazing and shows gus has a ton of playtime in Skyrim, lots of subtle references to obscure details

  • Someone needs to make a Gus Johnson mod. XD

  • Bill Wurtz vibes

  • [Chorus] I wanna live in a Skyrim house Raise a couple kids and a big pet mouse Eat a whole cheese wheel when I damn well feel as I practice my shouts 'Cause I wanna live in a Skyrim house [Verse 1] Burn that silver mine down, turn the lantern lights out My man Balimund dishin' out the fire salts Workin' on my speechcraft, tryna get the price down Honey nut treats got me ridin' off to spice town Keep my caps white, cappin' wizards in The White Hall Treat my girl right from the Second Seed to Frostfall Septims stackin' in my bank account [Chorus] 'Cause I wanna live in a Skyrim house Raise a couple kids and a big pet mouse Eat a whole cheese wheel when I damn well feel as I practice my shouts 'Cause I wanna live in a Skyrim house [Verse 2] Cruisin' through Riften, makin' money griftin' Pop a few bottles, now the skooma got me driftin' Pick a few pockets 'cause you know I be regiftin' Livin' like a thief like my name Arvel the Swift, and I don't even care if I'm rackin' up a bounty Laila Law-Giver gonna fuck around and crown me If I pay the guards the right amount [Verse 3] Here my man Belethor, he never been in debt before I roll up with my dragon bones, he headin' for the exit door Pull up on Arcadia, she about to close the store Feelin' kinda heavy, drop some shit off at her Cauldron floor And we ain't gotta worry about the Witbane or Ataxia Long as you be with me we be countin' potion stacks, yeah I'm a thane, baby, I run this town [Chorus] 'Cause I wanna live in a Skyrim house Mjoll the Lioness gonna be my spouse 'Cause life makes sense when I'm kickin' it in Breezehome Suckin' on a taffy treat and flippin' through a freeze tome Proventus Avenicci, won't you let me take the keys home? [Outro] 'Cause I wanna live in a Skyrim house

  • Storm's A-comin'

  • This is actually a bop

  • Next up: Skyrim Roomate. Only on the latest Skyrim Soundtrack by Gus Johnson.

  • This is stuck in my head now

  • Be honest with yourself, you know it to be true... breeze home is the best house

    • Nah. Honeyside is the goat

  • This sounds like a collab with Fokke Simons.

  • Gus drunk dancing with a bottle of skooma is my favorite thing of all time.

  • I wanna eat a whole cheese wheel cos that's how I damn well feel

  • *jam*

  • The video fits perfectly with the sick song. The facial expressions and dance moves too, everything just comes together to create an awesome music video. It's mellow but gets me amped up

  • *catJAM*

  • Aight, you got me to subscribe. Should have done it ages ago.

  • Low key slaps I fuck with it

  • This whole song gives me chills I hate how good this Skyrim song is

  • This song really begs the question, How is Gus' girl treated from Sun's Dusk to Rain's Hand?

  • Why is this actually good? Lol

  • Gus I've never played skyrim but this is a bop

  • Nice job 👍

  • You have the energy of a thrift store and I love it

  • This son actually kind of s l a p s

  • no, i said breezehome is mine

  • Please scream along with me. I wanna live in a Skyrim house Raise a couple kids and a big pet mouse Eat a whole cheese wheel when I damn well feel as I practice my shouts 'Cause I wanna live in a Skyrim house [Verse 1] Burn that silver mine down, turn the lantern lights out My man Balimund dishin' out the fire salts Workin' on my speechcraft, tryna get the price down Honey nut treats got me ridin' off to spice town Keep my caps white, cappin' wizards in The White Hall Treat my girl right from the Second Seed to Frostfall Septims stackin' in my bank account [Chorus] 'Cause I wanna live in a Skyrim house Raise a couple kids and a big pet mouse Eat a whole cheese wheel when I damn well feel as I practice my shouts 'Cause I wanna live in a Skyrim house [Verse 2] Cruisin' through Riften, makin' money griftin' Pop a few bottles, now the skooma got me driftin' Pick a few pockets 'cause you know I be regiftin' Livin' like a thief like my name Arvel the Swift, and I don't even care if I'm rackin' up a bounty Laila Law-Giver gonna fuck around and crown me If I pay the guards the right amount [Verse 3] Here my man Belethor, he never been in debt before I roll up with my dragon bones, he headin' for the exit door Pull up on Arcadia, she about to close the store Feelin' kinda heavy, drop some shit off at her Cauldron floor And we ain't gotta worry about the Witbane or Ataxia Long as you be with me we be countin' potion stacks, yeah I'm a thane, baby, I run this town [Chorus] 'Cause I wanna live in a Skyrim house Mjoll the Lioness gonna be my spouse 'Cause life makes sense when I'm kickin' it in Breezehome Suckin' on a taffy treat and flippin' through a freeze tome Proventus Avenicci, won't you let me take the keys home? [Outro] 'Cause I wanna live in a Skyrim house

  • I don’t wanna live in a fallout house

  • This genuinely made me reinstall Skyrim again. It's time to live in a Skyrim house.

  • Me: *Has never played Skyrim and doesn’t understand any of the references* Also me: ✨vibin✨

  • How did you know I've been playing Skyrim for a week straight???

  • I guess i'm gonna start my 34th new character, thanks gus.

  • I love everything about this

  • We've really reached the point that Skyrim sounds like a better place to live right now

  • “pop a couple bottle now the skooma’s got me drifting” lmfao

  • I love it but why are the captions in french

  • Yeahh!! I love this

  • Sounds like a non heartbreaked version of a Postal Service song !

  • You and me both buddy

  • Actually poppin off right now.

  • Honestly use this beat on a song about a sunny day and I would bop this so fucking hard all day long

  • Ugh, why all the rappers in Tamriel always chattin bout Bows, Wenches & Septims

  • Official Bop

  • he wants to live in a sky skyrim hous

  • I keep coming back to watch this video. This is day 6. Please send help..

  • You can see Gus taped orange paper to his hat's green brim so it wouldn't be keyed out

  • Busy playing Skyrim and I can relate

  • should I make this a wallpaper for wallpaper engine. yes yes I should audio and all

  • Skyrim is almost 10 years old. Jesus Christ

  • I cant convey how much I love this song! I love Skyrim so much and this song that came out almost ten years after its release has brought me back to the feelings I felt my first time playing. From the bottom of my heart, Thank you for making me feel that joy again.

  • FIRE 🔥🔥

  • Just started playing skyrim a couple days ago. Gua chose the most convenient time to upload this song.

  • play this at.75 speed and it kinda sounds like it would be played live on a cruise ship. I love it

  • this song really grows on u, like I was vibing the first time don't get me wrong but now I'm back again

  • This would have been better if you added lyric text on screen, imo.

  • I've listened to this probably 30 times, love it :3

  • And here I am again to listen to this thing again...

  • I love this, probably listened to it 15 times by now.

  • he's like bill wurtz but sr pelo

  • This cured my depression

  • I wish I could upvote this everytime I've vibed to it

  • Usually hate this genre, but not bad, man!

  • Can't believe this is on Genius lyrics now.

  • This has the energy of a show you randomly find on adult swim at 2:00 am

  • More of this. Now

  • Wow with video game content this good, Gus should be the CEO of some nostalgic gaming company that's making a comeback

  • for me it's just, I want skyrim.

  • The wish to live in a fictional place, It's a wonderful and terrible thing. I'd love a skyrim castle

  • Lyrics: à [musique] quelque années [musique] canapé [musique] à savoir et le kava [musique]

  • This has no right to be this is good

  • im glad Gus has good taste in towns with all these Riften references

  • This is so cozy. Really needed this Gus thanks!

  • i wish i could like this twice

  • Second seed to frost fall is like half the year.

  • That big pet mouse is now my computer's background Edit: at first I thought he said big then I thought he said bad and now I've finally realized he said pet so I changed bad to pet

  • I love how is head bops in sync with the moneybags

  • this is 100000x better when you are a skyrim player

  • Girl same

  • I have to watch this at least once a day.

  • I watch this everyday just to vibe

  • knowing how much gus loves skyrim just makes me happy because I imagine how much fun he had making this.

  • I hate how this is actually one of the best song I've heard

  • I love your "mildly interested" acting theme you got going on. Spot on how most people look when playing games.

  • SkyrimVR be like

  • These fires are bar yo

  • God. Damnit. The more I watch Gus, the more I realize... He is a freaking genius. Dedicated to every role, every script, every MOMENT OF EVERY F@CKING DAY, EVERY MOTHER FATHER BROTHER SISTER OF THE OTHER THATS A DIFFERENT FROM ANOTHER SISTER TO MY MOTHER, I GUESS WE WOULD CALL THAT MY AUNT, I FORGOT WHAT I GOT ALL HYPED ABOUT BUT I'M KIND OF HAVING FUN WITH THIS BOLD SHOUTY PLATFORM THAT IS CAPS LOCKS, FUCK YOU DAD, I'M A GOOD KID, WHY CANT YOU SEE ME FOR ME, WHAT THE FUCK MAN, WHATS HAPPENING, FUCKING SKYRIM PIECE OF SHIT. Love the video Gus. Good for you.

  • Id love to live in a skyrim house

  • What's skyrim?

  • mullet

  • How does this have only 1 million views with 3 million subs...? At least 2 million people are missing out on this gem.

  • I feel this isnt as much 'I want to live in a skyrim house' and more 'I want to be the skyrim protagonist'

  • This slaps harder than it should, almost as hard as my dad slaps my mom...almost

  • Skyrim House -- Gus Johnson (Audio mastered by Michael Bay, of Transformers) "shwhshwhshwhshshshsh I wanna live in a skyrim house" *leans closer to speakers* WHAT DID YOU SAY?!

  • seamless loop

  • Meanwhile us chads are livin' in an oblivion castle

  • It's really nice that he can just make a song about his favourite game, and it's just full of lore.

  • I love this it reminds me of the smosh youtube era

  • I love this so much