Toxic Relationship Signs

Published on Jun 15, 2021
There are a few ways to tell if you're in a toxic relationship. Here are some quick tips and story about a toxic situation that I was involved with.

Stalk Me:
📷ig: swoozie

Art by:
Bandit

Thumbnail:
Zeurel
www.youtube.com/user/Zeurel

Mystery Link: usdos.info/border/video/26ZonmassqWhb2w

Comments

  • Thanks for the new video, Rachel.

  • no jou ken hav a blakk ai

  • a door can not give you a black eye he puncher in the eye Call 911

  • It gave my dad two black eyes

  • U are so smart

  • A door cant give you a black eyes however, a door handle can

  • This nigga swoozie go in his closet and press random

  • 13:52 thecse lol

  • I ran to my door and I can confirm yes in can hit ur eye

  • They know I'm here

  • yes a door can easily cause a black eye

  • Rip to the old people named bob out there 😂

  • Ok, stop, so you're telling me you found this perfect girl you super like, you said no to her because "she's clingy", and then she calls you up to check if you want to be with her one more time, you pull every muscle to say no, and you make a video badmouthing her soon to be husband right now? Is the toxic relationship the one between you and her where you're both toxic people? You for stringing her along and her for not letting you go even in a serious relationship?

  • Man with fedora hat gives me relationship advice Me:the lord has praised me

  • A door can kinda bruise you but not usually

  • Bandit, the acountabilibudy

  • You cant tell me you didn’t check your thumb size when he was talking about meeting ann

  • Just looked it up, it says a door can give you a black eye so.

  • Swooz the handle ooooooor ze corner

  • Unless she’s like two feet tall then I don’t think you can get a black eye from that

  • I got a black eye from a door

  • Yh the relationship is way more toxic from what it looks like

  • Swoozie great advice but you should have let her stay with you even if she was clingy

  • Damn bruh u a playa

  • Matt is fond boss

  • 13:31 I am lost I am lost I am looooooooooooost I am lost

  • шош

  • I got a black eye from a door depends on the angle it hits you from

  • The door knob

  • You should be a tharepest

    • Ofc you're a fortnite kid can't even spell

  • Pray the sinner's prayer and confess to your sins and accept Jesus Christ as your Lord and Savior and repent from your sinful lifestyle and devote your life to following and obeying God's will for you make the decision today he chose you because he loves you he chose to send his only son to die for you so you can recieve eternal life in heaven and peace and happiness and favor on earth because he loves you always remember that make the decision today before it's too late make God happy the bible says when one person becomes saved there's rejoicing in heaven and a party ayee you want there to be a party because someone is proud of you God will be proud when you make the decision so make the decision today have a blessed day and always remember God loves you that's why he sent Jesus to have a chance at having a relationship with you God bless you

  • Love your videos

  • The doorknob could have hit her in the right place and she got a black eye from the door

  • Ms paint lol

  • NOTHING MORE BETTER THEN FAMILY

  • if she was tall the corner of the door could give a black eye

  • i am rewatching this and `ann might be hannahxxrose because she is a gamer and hannah has the word ann in it ..... sooooooooo

  • Toxic ppl never believe they are toxic. How can I know I'm not the toxic one in the relationship?

  • My guess for the black eye is that the door hit her nose and caused the black eye. Your nose, eyes, and ears and all connected, so when the door might of hit her nose it could’ve caused the black eye.

  • Aigth listen if the door hit her on her eye it would be the corner and if she ran didn't she locked the door and he hit it open it would take a couple of hits then even more

  • The nice ones are the easiest to hypnotize sWooz... See, in truth most women do not want a straight and narrow in relationships and who they get with, honestly speakin they much rather have a soapie of a relationship, devastating lows with mournin and grief then exhilarating highs of joy and happiness This tricks them into thinking they've infact formed a deep connect and pact with you, and that you are a huge part of their life so they can't simply detach from what they identify as a part of them... it is sad really. But don't mix this in with love, if a guy/girl does this intentionally to form the said bond to simply chain other then it is only hypnosis, but if their feelings are the same it really isn't as both fall to the psychedelic trip that is "Love" Hope this is understandable

  • Ok, I have a question for anyone whose willing to give an answer. I’ve been in a toxic relationship before and I’ve always had this question of, If your a toxic person whose always toxic and then stop, do old habits die hard? Or how does that work?

  • The black eye door thing is likely because I have been close the getting one with a door

  • His parents are racist, he gave her a black eye, he cheated on her and they got married... I hope that this relationship isn’t toxic anymore or else this guy just asked her to marry him because he needs to put a big step into the relationship other than sorting out the problems in the relationship. btw Swoozie love your videos man ❤️

  • I got a black eye from a door knob

  • Yeah my parents were still living in the same house even when they were divorced when I was young. I don't remember what it was like really other than from what stories my mom has told me, but I'm sure it wasn't fun at all.

  • La llorona's husband felt like he couldn't leave either dude Soo toxic relationships are always gonna be around but they can be fixed

  • Since the N64 star fox story I started following you and after every love story I concluded... we have the same level of salt bro... hands down... but... it's all in what you make of it and learn from it so stay positive

  • I'm sorry but Swoozies "WOOOOW" killed me 😅

  • Oh dope, we have a Counter in New York, too. They rule.

  • As a male I was in the most toxic relationship

  • woooooooow 😯

  • sWooZie is my new therapist

  • Imagine those toxic people watching this

  • Only if the eye was lined up with the crevice in the door

  • I feel like swoozie be dumping loads into anyone who steps foot in his place😂😂😂

  • Bro swoozie is old 😂

  • for her getting the black eye she hit her forehead and bruised it, then the blood will travel down to the eye causing a black eye im guessing not a doctor

  • Ok so a door can cause a black eye but it’s it’s not that common so it might have happened but there’s a good chance that’s not what happened

  • There was a kid in my class he was very short he hit his eye on a doorknob giving him a black eye

  • Ennnh, the fedora is pretty moderate, but fezzes are cool (This is a terraria/movie referance)

  • the term is called *man clown* my friend if yk yk

  • "Get happy first, then get into a relationship, relationships should add to your happiness not be the reason for your happiness." WOW Bravo brother!

  • Yeah...that guy punched her. I got hit by a door on my face once. (Yeah it hurted like shit xD)The whole side gets black not only the eye. I think he attempted to hit her but the door broke the impact and maybe she was confused as to what happened. I'm still sad that she got married to that terrible person. I really Hope nothing happens to her

  • Swoozie you sexy or whatever....

  • Preach Swoozie!!!

  • Yo this sounds like one of my friends, I drove her to the police station to file a restraining order cuz he kept harassing and stalking her online, tried blackmailing her, verbally abused her, stalking her at her work. They got back together!

  • If anyone knows the ann girl Instagram please slide it

  • theres alot of stories that swoozie has i gotta believe that its hard to keep track of all them . swoozie do you keep tabs of these girls ? write what happens in your notes or have a bulletin board of pictures and notes with strings wrapped around them connected back to you lmao.

  • Door nob or handle could of hit her

  • "If you break up with me, you're never gonna find anyone better than me" ... Sure buddy. Keep telling urself that. pfttt HAHAHA 7 (damn near 8) BILLION people on this planet..and this guy thinks he's on top 😂😂🤣🤣

  • I know I’m very late to the video but got dam that girl needs help shit lol

  • You are the best at making these types of vids

  • That was suchhhhh an amazing deal

  • My mom got a back eye by walking into a door in the dark lol. Definitely possible.

  • love the fit!

  • So i just googled it and u r 41?????????????

  • I just rember Swoozie is 49

  • Ann is noisy butters

  • I love your videos. I’m from Italy

  • A friend has given me a black eye by a door

  • When will you next video come 😭

  • 0:55 😂😂 only millenials will know

  • Dayum

  • Are you fucking kidding me first you wanna say oh my god she’s fucking gorgeous and I gotta wife that and fast forward youre fucking saying she came on too clingy

  • he probably kicked the door hard

  • Ight now I gotta go eat at the counter

  • the door nob gave her a black eye it happend to me

  • take a shot every time he dramatically says why.

  • Hehe... out of his hair.... Suuurreee....

  • I mean a door knob could be just small enough to maybe hit ur eye but the chances are slim XD

  • I wanna know who the girl is

  • If your head is at an angle, you could hit the corner of the door

  • I think it was the door I think it was the boy because it might have been the door that hit her but he was the one who put so much pressure on the door to make it do that much damage to the woman so I would have said the boy and also he's the one who met her in the bathroom making her up I get black by the door in the bathroom so it's only to him so it was his fault

  • This man is preaching.

  • Swoozie: “Get happy before going into a relationship” Me: Guess I’m not getting into a relationship then.

  • WOooooww a door can't give you a black eye 🤣 sus AF

  • “I’ve been in a toxic relationship once or thrice”

  • Swoozie where did you get you bed set furniture from??? Looks nice AF 👌