Complex

Complex Complex

  • 30
  • 1.6K
COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.

Get your Complex merch here!: shop.complex.com/collections/complex

Video

Comments

  • Where is the game on here???? Pest control, 300 bars and running, red bandana. Wtf

  • IM A ELITE GODLY JOCK OF 2021 ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ

  • 2chainz from playaz circle

  • He running

  • the dog was more normal than him

  • 3:45 he muslim?

  • DaShoes

  • Beautiful losers wow

  • He on the run now ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • DJ khaled started this interview

  • You said free๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Damn they forgot Piggy Bank ๐Ÿ˜“

  • This is probably the only video on USdos that Iโ€™ve watched entirely through. When I say theyโ€™re the truth! I mean that

  • โ€œThe worst thing I could be to myself is a cowardโ€ ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ.

  • Union 4s ๐Ÿคข๐Ÿคฎ

  • 3:02 he puts it "In HiS cLoSeT".

  • I wore gold toe 1s when I got married ๐Ÿ’ช๐Ÿพ๐Ÿ’ช๐Ÿพ

  • His house is a department store

  • Joji please make a cheetah guy by wearing those๐Ÿฅบ๐Ÿ™ please?

  • He looks like he can't wait for the sneakers๐Ÿ˜†

  • Still watching and still a fan since day one ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ PROUD PINOY here ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ญ salute for joe

  • Did anybody catch when he said we from Panama, that nigga( his dad) was buying me sandles and bull shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • The parallels....are gonna kill them. ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ #DukeNukem

  • Yeezy busta won 3-2

  • Nike or nothing.

  • lil tjay could i have 3000

  • What are the name of those yeezyโ€™s

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚how she ran to buy sneakers

  • Yachty's my type of sneaker head. never hate on any one kicks.

  • You can not say Pop and forget the smoke

  • How you say Jack Harlow have one of the best albums and not mention Uzi Eternal Atake

  • Mayor be like: The shoe that was thrown at the President, I have the other in here somewhere.

  • Lmaoooo over 19,000$$ he just handed his card over like it was nothing

  • Stop sayin you know wat im sayin cuz i dont know !

  • Grown ass dudes on some high school drama bullshit. Then trying to act โ€œrealโ€ after all that dilly dally shit. Nobody in that whole building real

  • Camron

  • Since budden left shit garbage

  • All my shoes together i spent like 10 bands

  • Ppl mad about some off white shoes๐Ÿ˜ญ like do yall not see her style three pairs of off white dont make u basic ๐Ÿ˜ญ

  • Rewatching for 420. Tommy Handling hot ones like a god back than I wish you did another run in 2021 love you tommy!

  • I need an obama one

  • We Got It 4 Cheap Vol. 3 deserves some love.

  • Yeah you da biggest Khaled...............literally ๐Ÿ˜ณ

  • It's 2 years anniversary of this episode today

  • RIP Juice

  • We need to talk about the seeding, but I liked this concept

  • 8:42 snoop dogg needs to cop these ASAP my nigga

  • He was something special Rest in Peace W๐Ÿ’ซ๐Ÿ’ซ๐Ÿ˜”

  • Shut up bro you are not the boss of the guy who assembled the sneaker! Respect for him (the guy who assembled the sneaker)

  • Young boy is my favorite rapper

  • Polo g so fine

  • Dude seriously rich

  • Joe, i want to suggest to invite Justin Bieber for an episode

  • He turned detective wen he said "ryt now we have an on going investigation"๐Ÿ˜‚

  • The Real Royal Family ๐ŸŒน๐Ÿคด๐Ÿฝ๐Ÿ‘ธ๐Ÿฝ

  • Am i the only one who say joeโ€™s introduction when he say it? โ€œWeโ€™re gonna see what heโ€™s feeling what heโ€™s not and hopefully heโ€™s gonna buy some sneakers?โ€ Lmaoo

  • Holy shit this is fucking hilarious!!!!

  • Scary yout

  • My idol ilove you ,,,,, i neeed a photo together ,,,,,plssss AD

  • lib b from the pack

  • Who else finds the last parts cringy asf๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ™Œ

  • okay okay..

  • I just clicked on this video and not realizing I'm watching it the same day 2 years later wow

  • Cleaners Def ain't throw them shoes away. Them bitches got cuffed on the low ๐Ÿคฃ

  • damn.. this video really 2 years old today huh?

  • Man found the pocketbook on the MARTA bus and return it to Will Parker

    • He own that man told him he will look out custard avenue u no but he didn't his word I got u

  • Ghost is in my top 5 easy so miss me with all the rest of them

  • So they picked Andre from Outkast, who has no solo project and less than 10 solo features, and left off Big Boi who has had an incredibly successful career after Outkast. Idk if it's ignorance or disrespect but it's fasho goofy

  • YEAH YEAH PACKING THE MAIL IT GOBNE YEAH YEAHJ

  • 3:35 gyaat ๐Ÿคค๐Ÿฅต

  • where do i buy those chairs dammm Amazing

  • real niggas know this was around the time he got arrested on his dirt bike

  • Rip Pop but almost 300 for some g fazos๐Ÿคฏ

  • JuiceWRLD still at the top.

  • I admire their spirituality.